דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרחבות לביטוח נסיעות לחול כנגזרת הנסיעה 

מאת    [ 21/03/2011 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2154 פעמים ]

 

בעת הנסיעה לחו"ל רובנו זוכרים לרכוש או להפעיל את פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אשר ברשותנו, אולם לעתים מסתבר לאחר מעשה כי הפוליסה שיש בידנו אינה עונה על הדרישות כי היא פוליסה סטנדרטית בעוד הצורך היה ברכישת פוליסה עם הרחבות. פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל אינה מגיעה עם הרחבות ואינה כוללת תהליכי חיתום בהם חברת הביטוח בודקת האם הפוליסה מתאימה לנתונים הגופניים  של המבוטח והאם הפוליסה מכסה את דרישות הנסיעה. בכל הנוגע לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, האחריות על רכישת ההרחבות המתאימות היא על המבוטח.

למרבה הצער, כיוון ורכישת פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל הן כה פשוטות לביצוע ולעתים אף מחולקות בשירות נלווה לבעלי כרטיסי אשראי, רבים אינם קוראים את האותיות הקטנות או בודקים ומוודאים כי הפוליסה אכן עונה על דרישותיהם וצרכיהם כפי שאלו נגזרים ממצבו הגופני של המבוטח או מצרכי הנסיעה. במקרים רבים מאד, מבוטחים הנזקקים לשירותי הפוליסה מגלים בדיעבד כי הפוליסה אשר בידיהם אינה נותנת מענה לצורך שהתעורר במהלך הנסיעה.

הרחבות כנגזרת של הנסיעה      

כנגזרת של הנסיעה קיימות מספר הרחבות אותן יש לשקול לפני הנסיעה ולבדוק האם יש צורך ברכישתן. הרחבה ראשונה נוגעת לכיסוי של ספורט חורף. ספורט חורף מהו? ספורט חורף הוא ספורט הכולל עיסוק בשלג ובקרח. לדוגמה: סקי, קרוס קאנטרי, סנובורדינג. נסיעה לאתר סקי כדאי שתכלול כיסוי לפעילויות ספורט חורף, גם אם במקור אין תכנון להשתתף בכאלו. סקי הוא אחד מענפי הספורט בו כמות הפציעות גדולה וקל מאד ליפול ולשבור יד או רגל, גם במהלך שיעורים למתחילים. כיסוי מתאים שנרכש בעוד מועד ישאיר אותכם עם שקט נפשי ועם האופציה להשתתף בשיעורי סקי גם אם לא תיכננתם זאת מראש.

נגזרת אחרת של הנסיעה הוא הכיסוי לספורט אתגרי. ספורט אתגרי הוא כל סוג פעילות מסוכנת המקושרת לעתים לטיולים בחיק הטבע ופעילויות אקסטרים: חקר מערות או טיפוס מצוקים, צלילה, צניחה חופשית, דאיה, שייט, קיאקים, קפיצות בנג'י או סנפלינג. כל הפעילויות האלו דורשות רכישת הרחבה מיוחדת לביטוח נסיעות לחו"ל שאינה מגיעה באופן אוטומטי עם אותן פוליסות המחולקות כשירות לבעלי כרטיסי אשראי.

לעתים לא הפעילויות המתוכננות אלא דווקא היעדים הם אלו שיכתיבו את ההרחבות הדרושות. הרחבה הכוללת שירותי מילוט היא רעיון טוב במידה והטיול מתוכנן לאיזור בו המצב הפוליטי הוא רעוע וקיימת אפשרות להקלע למצבים פוליטיים-מדיניים בהם ידרש שירות מילוט מהיר מאיזור הנסיעה. רכישת הרחבה הכוללת כיסוי לשירות כזה תאפשר הפעלת השירות וקבלת כרטיס טיסה מהיר ליעד אחר במקרה בו מתעורר הצורך.

גם שירותי איתור והצלה ניתנים לרכישה כהרחבות לביטוח נסיעות לחו"ל, והם רלוונטים במידה וקיים חשש להעלמות ביעד הנסיעה הנבחר מסיבות כלשהן - החל בפשיעה מוגברת וכלה בפיתויים שעלולים לקרות על הדרך.

 

יועץ בענייני ביטוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב